#5 Marf - Utíkáme z vězení!

Prison Break

Jak jsem již řekl, občas se tu může vyskytnout něco, co tak úplně nesouvisí s momentálním tématem (mimochodem, témata můžete najít v pravém sloupci nahoře). Podnadpis vám asi dal najevo, o čem se bude psát. Tohle bude spíš takový miničláneček, nic speciálního.

Zrovna nedávno jsem si lámal hlavu nad tím, na co se dívat, když zrovna nehraju. Filmy samozřejmě mám rád, ale miluju, když na něco můžu koukat dlouhodobě. Ideální jsou v tom případě seriály. Prohrabával jsem se nejrůznějšími databázemi seriálů, koukal jsem i na Česko-Slovenskou Filmovou Databázi, a nakonec jsem narazil na seriál, který jsem už dlouho přehlížel. A tím je Prison Break.


Nechci tu příliš spoilovat a rozepisovat děj seriálu. Jsem na začátku třetí série, a musím říct, že mě děj hodně zaujal. Jedná se o snahu člověka jménem Michael Scofield o vysvobození jeho staršího (a samozřejmě nevinného) bratra Lincolna z vězení. Postupem času se odehrávají nejrůznější podrazy či naopak příjemné zvraty, i tak ale po těch dvou sériích nemám pocit, že by v seriálu skutečně o něco šlo. Veškeré problémy se během jednoho, maximálně dvou dílů vyřeší, a objeví se nové. Zkrátka tam není taková ta "frustrace", kdy máte pocit, že jestli tahle postava umře, tak to bude v pr*eli, protože vám na ní fakt záleží. Ne, neumře. Hlavní náplní tohoto příspěvku je ale následující - pokud se nudíte, nemáte na co koukat, případně si chcete tenhle skvělý seriál zopáknout, tak jen do toho!

Žádné komentáře:

Okomentovat