#1 Neuro - Tak tedy něco o mě/přivítání...

Xin chào! 

Mám pocit, že přišla vhodná chvíle na to prozradit vám něco o tom beznadějném hráči MOBA her. S Marfem spolupracuji už více než přes rok na všech možných i nemožných projektech, a proto jsem samozřejmě nemohl tento blog vynechat, to by bylo trestuhodné, nebo snad ne? :D Více osobních informací vám o mě říct nepotřebuji, snad jenom jediná, která vám ke čtení tohoto blogu bude prospěšná, je ta, že jsem neomezený troll a všeobecně uznávám všechny druhy pranků, srandy a dalších věcí u kterých je zábava (která však nesmí překročit jisté hranice), a proto se určitě připravte na to, že vás sem tam budu zkoušet, ale určitě to bude jenom v dobrém a nic zlého vás nečeká ;)

Tôi phải làm gì viết?

No tak psát budu samozřejmě o všem co mě zrovna napadne a potká, ale také o věcech co zrovna napadnou vás, protože přeci jenom tento blog píšeme také pro vás a ne jenom kvůli osobnímu nadšení. Stejně jako Marf si také čas od času zvolím nějaké téma no a hned z úvodu to budou jak jinak než MOBA hry, když mě s nimi Marf tak hezky představil. Určitě ode mě tedy v nedaleké budoucnosti můžete čekat nějaké shrnutí co to ty MOBA hry vlastně jsou, a proč je na tom závislá většina herní komunity, a proč ten zbytek zanedlouho bude taky ;) Další věcí, o které bych rád něco napsal, by byly první dojmy z hraní všemožných her, ale také testů všech různých programů ať už do handheldů nebo na PC, o kterých by jste nemuseli vědět a přišli mi docela užitečné.

Trong kết luận

Na závěr bych vám tedy chtěl popřát hodně štestí do nového školního roku a těm, kteří již pracují, aby jim práce vycházela také podle představ a doufám, že se na tento blog budete s oblibou a rádi vracet. Nezapoměňte také na to, že každý komentář, každý like/follow na Twitteru Marfa nám hodně pomůže a přitom vám to nezabere ani vteřinu, zmáčknout to *píp* tlačítko :) Díky a zatím zdar!


3 komentáře:

  1. Smim vedet cele jmeno pana Neura?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nevím jestli ho bude chtít sdělit, ale určitě mu řeknu, že jsi se ptal/a, a během zítřka odpoví :) Díky za komentář!

      Vymazat
  2. Své celé jméno nerad zveřejňuji náhodným lidem na webu, a proto nejspíš nebudeš vyjímkou. Nicméně, když mi tu necháš nějaký kontakt (Skype např.), tak bychom to mohli udělat např. výměnou, abych také věděl s kým mám tu čest :D

    OdpovědětVymazat