#9 Marf - Poznatky z Guild Wars 2

Ponížená omluva

Hned ze začátku jsem se chtěl omluvit, ve svém článku o módu pro Team Fortress 2, Mann vs Machines, jsem slíbil, že další článek se bude věnovat Guild Wars 2, avšak nové změny mě donutily nejdříve sepsat článek o nich. Ano, je to tak. Tento blog se věnoval myšlenkám pouze jednoho člověka, avšak během 24 hodin uchvátil několik mých kamarádů, a rozhodli se, že také přispějí, a vypustí na svět své myšlenky a popisy dobrodružství každodenního života. Ale dost bylo řečí, sem s tím článkem!

Svatá trojice všech MMO?

Už asi po desáté si dovolím odkázat na svoji recenzi, kde jsem popsal, že se ArenaNetu podařilo pokořit svatou trojici všech MMO, tedy že ve hře není potřeba role tanka, healera a DPS. Ano, to samozřejmě pravda je. Je ale pravda, že mezi uděleným poškozením  Elementalistovi a Guardianovi je přímo OBROVSKÝ rozdíl. Nejdříve však koukněte na následující video - i s titulkami z GuildWars2.cz



Zde vidíte, že i s DPS zaměřeným týmem opravdu lze projít hned první dungeon dostupný pro hráče - Ascalonian Catacombs. Sice s určitými problémy, když nejste sehraní a nemáte potřebné vybavení, ale jde to.

Au, to bolí!

Po několika dnech hraní mojí Elementalistky jsem si uvědomil jednu věc. Setání s jakýmkoliv mobem mého levelu pro mě představuje nebezpečí. Vůbec nevím kde dělám chybu, ale už mě to celkem štvalo, a tak jsem si zkusmo založil Guardiana. Teda, řeknu vám, je to úplně o něčem jiném. Můj nový Guardian, ač je to Asura, toho vydrží opravdu hodně. Samozřejmě, jak řekl jeden z členů naší guildy, je to i tím, že Guardian nosí heavy armor, což se s obyčejným leather armorem srovnávat nedá, co se týče ochrany.


Schválně jsem zkusil jít na Skill Challenge, kde většinou bojujeteproti silnějšímu protivníkovi než obvykle, ještě jsem omylem na sebe nabral plošným spellem další tři moby, a ten mrňous to s přehledem vyvdržel! Ani ne chvíli se nestalo, že bych měl životy pod tři čtvrtiny. Kromě toho rozdává pěkné pecky, a ač jsem zatím za něj hrál jenom do pátého levelu, zábava je to skvělá. Tím nechci říct, že Elementalista je nudný, ten má také své kouzlo, nicméně Guardian není o nic méně důležité povolání. V budoucnu uvidíme, za koho budu víc hrát, a podle toho budu přinášet reporty. Pokud máte nějakou radu či otázku, pište do komentů, a já se pokusím odpovědět! Díky za pozornost a zatím ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat