#3 Neuro - Novinky

Hospital

V tomto krátkém textu bych vás rád seznámil s tím, jak to teď vlastně bylo a co bude dalších pár dní z mého pohledu. Takže, snad abychom začali. V posledních pár dnech, jsme s Marfem moc nepsali spíš jsme jen hráli F2P a MOBA hry, tak moc, jak to jen šlo (Smite, League of Legends, DotA 2, Bloodline Champions, Team Fortress 2, World of Tanks, Battlefield Play4Free,...).

A jakýpak jsme k tomu měli důvod? No, ten důvod je alespoň tedy pro mě hodně jednoduchý, dnes nastupuji do nemocnice a zítra mě čeká operace, tak jsem se potřeboval nějak uklidnit před odjezdem. No a abych v nemocnici do pátku, kdy mě mají plánovaně propustit, jen tak neležel a nečuměl do zdi, rozhodl jsem se, že tam tedy napíšu něco o těch MOBA hrách a k tomu jsem samozřejmě potřeboval načerpat nějaké ty informace/dojmy z hraní (Ne vlastně jsem nepotřeboval, ale chtěl jsem :D).

V nemocnici Wi-fi dost pravděpodobně nebude, a proto s 1. dílem můžete počítat buďto hned v pátek, nebo až v sobotu 15. září. Nevím co mají v plánu ostatní z našeho skromného týmu, ale jisté je, že po mém návratu můžete očekávat také dojmy z hraní některých F2P her, ze seznamu výše. Takže zatím se tu mějte jak chcete a já snad abych si šel připravit věci :)

Žádné komentáře:

Okomentovat