#3 Marf - Guild Wars 2 po několika dnech hraní

Rychlý úvod 

Na hraní Guild Wars 2 jsem se vrhnul prakticky hned, jak to jen bylo možné, tedy v sobotu 25. srpna. Po třech dnech jsem tu na pár dní nebyl, ale ihned po mém návratu mě čekalo velmi příjemné překvapení. Bugy a chybky, o kterých jsem psal ve své recenzi na inGameru, zázračně zmizely. Žádný "blesk přes půlku lokace" se tedy nekonal, a já měl velkou radost. ArenaNet se činí, a to celkem dost. 
 
Neříkám, že sem tam hráče nepotká nějaký bug, ale je rozhodně vidět tvrdá práce vývojářů. Ostatně, například Trading Post, tedy jakási "Aukce", kterou můžete znát třeba z World of Warcraft, o kterém jsem psal na svém Twitteru, funguje spíše sporadicky. Někteří říkají, že jim funguje pořád, další že jenom občas a mě za celou dobu co jsem hrál fungoval jenom jednou.

Tak jak to teda je? 

V recenzi jsem taky psal, že se můžeme těšit na obrovské a epické bosse. No, tenhle není z těch největších, vlastně je celkem malý, co se world bossů týče. Nicméně, bitva to byla epická, což dokládám obrázkem. Když se podíváte na experience lištu, mám teprve čtrnáctý level. Na tomto levelu se v žádné mě známé hře nesetkáme s takovými bitvami a zážitky. Opravte mě, jestli se pletu, ale není náhodou první takový dungeon třeba ve World of Warcraft - Deadmines - přístupný až od patnáctého levelu, a boss přitom nic moc? A to si představte, že tento obr je v GW 2 jako World Event - tedy ho můžete potkat někde venku, při procházení krajinou. Opět, obrázek otevřete kliknutím na něj, případně zde.


Opravdu je o co stát, předměty, které z něj vypadly byly i celkem zajímavé, a pár levelů jsem je používal. Mimochodem, jestli budete chtít tohoto týpka potkat, pak vám na následujícím obrázku ukážu, kudy se tam dostat. Je to prakticky hned na začátku, téměř ve startovní lokaci lidí. Nezapomeňte však na to, že tento event je reakcí na několik po sobě jdoucích událostí, takže pokud tam nebude okamžitě po vašem příchodu, nezoufejte. V klidu si plňte okolní eventy, hra vás sama upozorní! Pokud za lidi nehrajete, dostat se k němu je velmi jednoduché - stačí zajít do hlavního města své rasy, poté využít Asura Gate do Divinity's Reach a postupovat podle mapky na obrázku, na kterém je červeným kroužkem vyznačené cílové místo.


Další věc, kterou jsem ještě neřekl, hraju za Elementalistu, na serveru Desolation, tudíž jestli si budete chtít někdy zahrát, klidně se ozvěte! Najdete mě pod nickem marfcz.5609. Samozřejmě, kdyby byly jakékoliv dotazy, klidně se v komentářích ptejte. Pokud budu vědět, rád pomůžu. To bude prozatím vše, zatím ahoj!

2 komentáře:

  1. napsal jsem ti ingame tak nekdy zajdem dung :)

    OdpovědětVymazat